News Prochaine Mise à Jour

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News Prochaine Mise à Jour

Message  Khiris le Mar 20 Nov - 23:32

En beta sur le serveur test à partir de la semaine prochaine.

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Re: News Prochaine Mise à Jour

Message  Edel le Mer 21 Nov - 9:55

de ce que j'ai compris des résumés sur JoL, l'open taping sera généralisé, le bloqueur d'xp sera de retour, mais pour avoir des infos sur les instances, il va falloir faire la bêta.
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Re: News Prochaine Mise à Jour

Message  Guthrid le Mer 21 Nov - 15:27

le bloqueur d'xp sera de retour

J'ai pas le souvenir qu'il ait déjà été présent. En tout cas, je trouve qu'ils le mettent un peu tard. J'aurais bien aimé l'utiliser
quand je montais mes persos, ça m'aurait évité d'esquiver des zones devenues inintéressantes à cause du gris/loots inappropriés.
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Re: News Prochaine Mise à Jour

Message  Cyann le Mer 21 Nov - 18:24

Mais si Guth tu t'en souviens pas dans la pré Alpha le bloqueur d'XP était présent Very Happy

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Re: News Prochaine Mise à Jour

Message  Edel le Mar 27 Nov - 9:54

La douche froide : http://forums.lotro.com/showthread.php?490074-Update-9-Against-the-Shadow-and-the-Rohan-Instance-cluster Very Happy

En gros, en décembre, juste des instances à 3 et le raid ne sera dispo qu'en février et apparemment, l'inspiration viendra plus du Hobbit que du rohan, histoire de surfer sur la vague.

Instances shipping with Update 9: Against the Shadow

Riders of Rohan Instances (Part 1):

Iorbar’s Peak (Misty Mountains / Stone Giants-3-man)
Webs of the Scuttledells (Mirkwood 3-man)
Seat of the Great Goblin (Goblintown 3-man)


Shipping in 2013 (Currently Planned for February)
Riders of Rohan Instances (Part 2):

The Bells of Dale (6-man)
Flight to the Lonely Mountain (12-man; single boss)
The Fires of Smaug (12-man; single boss)
The Battle for Erebor (12-man; single boss)

On aura le temps de passer une 2nde couche à Hytbold ...
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Re: News Prochaine Mise à Jour

Message  Guthrid le Mar 27 Nov - 10:24

...

Désolé, pas plus d'inspiration. Evil or Very Mad
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Re: News Prochaine Mise à Jour

Message  Khiris le Mar 27 Nov - 11:06

La vache! Ça va être long de tourner jusqu'en février sur des instances à 3, des escarmouches et helegrod...
Et en plus on risque d'avoir 3 draigoch pour raider ensuite Crying or Very sad
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Re: News Prochaine Mise à Jour

Message  Cyann le Mar 27 Nov - 12:18

M'en doutais je l'avais prévu pour mars le RAID.

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Re: News Prochaine Mise à Jour

Message  Kaithlyn le Mar 27 Nov - 14:04

Mince 3 boss à 12, on peut pas vraiment appeler ça des raids passionnants No
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Re: News Prochaine Mise à Jour

Message  Edel le Mar 27 Nov - 15:07

pas d'instance dans le rohan, turbine veut surfer sur la vague du Hobbit, avec une date de sortie qui va collait à celle du film et celle du dvd pour le raid. Du coup, j'ai bien fait de ne rien investir dans la bride, le combat monté ne sera pas de la partie dans les prochaines instances.
Je trouve ça assez petit de dire que, compte tenu du retard de l'extension, il est normal d'avoir un délais sur la sortie du pack d'instance, pourquoi alors ne pas l'avoir précisé plus tôt que d'attendre la veille de la bêta pour cracher le morceau. L'excuse du débugage, quand on voit draigoch 1 an après...
Les instances à 3 sont limités pour la composition des groupes, j'ai toujours trouvé ça chiant, après, on aurait peut-être plus de chance pour voir tomber des symboles et conjurer la malédiction du Walou. A mon avis, pas de nouveau set d'armure non plus, pas avant le raid.
Le raid (enfin, les 3 raids mono-boss) 5 mois après la sortie de l'extension sur un thème différent, alors que la concurrence est active, ils ont mal joué leur coup (encore) et quand tu vois l'enthousiasme des joueurs à avoir des raids mono-boss, ça va être comique.
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Re: News Prochaine Mise à Jour

Message  Khiris le Mar 27 Nov - 16:43

Les petits raids courts mono boss devraient plutôt te convenir Édel me semble t'il. Tu en as fait très peu mais, sauf erreur tu as surtout raid draigoch non?
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Re: News Prochaine Mise à Jour

Message  Edel le Mar 27 Nov - 17:54

Moi ce qui me convient, c'est de pouvoir jouer avec la guilde, instance ou raid, peu m'importe.
Ce qui me manque, c'est le temps pour le faire en semaine, vu que je rentre tard et que je vais au pieu à 23h, donc le draigoch m'allait bien, vu que l'affaire se bouclait en 1h.
Je suis pas un gros joueur de raid, donc du mono-boss ou du orthanc, c'est un peu du pareil au même pour moi. Après je pense aux copains qui vont trouver le temps long jusqu'en février et qui après, risque de ne pas retrouver un challenge à la hauteur de leur ambition (j'ai rarement entendu quelqu'un apprécier draigoch, la tortue, ou le guetteur)
Ce qui me déplait dans cette annonce, c'est l'arrière goût qu'elle laisse dans la bouche, car les nouvelles instances ne correspondent pas au rohan (encore moins au combat monté) Leur comm' laisse à désirer.
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Re: News Prochaine Mise à Jour

Message  Cyann le Mar 27 Nov - 18:33

Les raids mono boss ont jamais attiré beaucoup de monde pour plusieurs raisons:
1 La tortue rush DPS et switch d'aggro entre les gardiens avant de mourir
2 Le Guetteur: les phases étaient "sympas" mais pareil course au DPS. La 1ere phase était un peu technique bien tous partir en même temps, se replacer correctement.
3 Draigoch: Le buggé.

Aucun raid mono boss n'a mis l'accent sur la technique.
Prenons par ex les boss de la faille: chaque boss avait sa particularité:
Barz et Zurm: Bien faire les vagues d'add qui popaient à 1/3 de vie. Chaque vague avait une compréhension différente.
Le seul ou c'était un peu une courses au DPS c'était à la limite Fruz et encore il fallait juste bien arrêter les vagues quand elles popaient.
etc...
Bref il y avait une technique à avoir et à savoir mettre en place. C'était pas juste "tape tape tape mais voyons tape plus toi aussi".
S'ils arrivent à faire des boss techniques ca peut interresser du monde. On ira faire 2 les soirs de raids.

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Re: News Prochaine Mise à Jour

Message  Khiris le Mar 27 Nov - 20:22

Monoboss veut pas forcément dire court, il peut y avoir 2 heures de trash avant en fait^^.

Sinon je pense au contraire que ces boss ont été les plus tués de tous les boss de raids parce qu'ils ont toujours mis des carottes intéressantes et cela de façon totalement indépendante de l'intérêt ou du non intérêt de leur script. C'est sans doute la raison pour laquelle ils nous en remettent un coup. A certaines périodes on était sans doute à plus de 10 raids Draigoch par jour rien que sur Sirannon. Autre exemple, aujourd'hui encore, on voit plus d'annonces pour faire la tortue que pour faire Dar.
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Re: News Prochaine Mise à Jour

Message  Edel le Mar 27 Nov - 22:02

en fin de compte, ce sera peut-être moins pire :

http://forums.lotro.com/showthread.php?&postid=6543472#post6543472

En résumé, de ce que j'ai retenu, la 2ème partie du revamp moria, l'open taping généralisé et les instances de dol guldur augmenté au lvl 85 avec des set d'armure mis à jour lvl85. Sauf si j'ai zappé, ils ne parlent plus du bloqueur d'xp.
Soit j'ai mal compris, soit il sera possible d'utiliser les postures des montures de guerre en dehors du rohan, ça insinue que l'on pourra faire du combat monté en dehors du rohan ?
(j'ai mis certains passage en gras)

Bullroarer Update 9.0 Release Notes



Of Special Note

New instances
Three new 3 man instances are now available in the instance finder: Iorbar’s Peak, Seat of the Great Goblin, and Webs of the Scuttledells. These instances scale from level 20 – 85 (no, 20 is not a typo). Look for a full developer diary closer to the release of Update 9.

The Scaling of Dol Guldur
We have scaled the entire Dol Guldur instance cluster. All of these instances now scale from level 65 – 85. Please note not all of the rewards are in this build. They will be added prior to Update 9 release.


Open Tapping & Remote Looting
Open Tapping and remote looting are now available across Middle-earth! We look forward to hearing your feedback.

Moria Revamp Part II
The second half of our Moria revamp is now complete! A full developer diary will be available prior to release.

Combat Revisions

Deflection
NPC Monsters that are 4+ levels higher than their attackers have a chance to negate incoming attacks. When this happens the player will be notified that their attack has been 'Deflected'.

Interruption Revision
We've altered how Interrupt skills function in the game to give them more impact. When an induction is now interrupted by an Interruption Skill, the induction will be canceled and the skill will go on cooldown.
In PvE, we have adjusted many monsters so that they will generally not hit a player with an interrupt more than once every 15-20s.

Miss Chance Revision
1H and 2H Swords now grant bonus Parry chance instead of Hit-chance. 1% for 1Hand Swords and 2% for 2H Swords.

Base Miss Rate
We have removed the base miss rate for all classes (freep & creep) and pets. This means, when fighting an on-level or lower level monster, you will not miss. It's important to note that Miss Chance can still be debuffed, so in some cases missing will be possible. Due to this change, the following have been altered:

Champion: Deadly Storm 2-set bonus no longer reduces AoE Miss Chance.
Burglar: Hidden Dagger trait no longer reduces Miss Chance.
Hunter: Precision Stance no longer reduces Miss Chance.


Induction Setback
To ensure that Induction Setbacks are applied equally to all skills, we are adjusting the policy so that when a player is hit during an induction the induction will be extended by .5s. This penalty is only applied once. These changes have been made to all player and monster player skills that are usable in combat.

It’s the Little things…

Graphical updates to Bree and Archet
Bree-town and Archet have received some graphical improvements! Be sure to visit your favorite landmarks and see how they’ve changed.

Experience Added to Craft Nodes and Recipes
Use of craft nodes and crafting recipes now awards characters with experience upon use for nodes or completion for recipes.

Fast Travel Stable-master System
The Stable-master system underwent a structural and functional change. The UI will look very different and is not entirely finished. You will now see ALL available travel options, regardless of any restrictions on going to each location. You will be able to travel to locations for gold/silver/copper as usual, with all restrictions applying, or use a specially made writ to go anywhere, regardless of restrictions.

Travel to Quest NPC tech
You will now see little check marks next to your quests at the quest tracker if your final quest objective is to go talk to an NPC to complete the quest. You should be able to use these check marks to get the option to fast travel back to the Quest NPC.

Festival Currency Unification
If you use a character previously present on Bullroarer, or copy a character in, you’ll notice that your festival currencies from the different festivals transforms into a single festival currency. It should convert on a one to one basis (one old token for one new unified token). Race tokens obtained from running festival races in Bree and the Shire will also convert into this new unified token, but at a higher rate.

Release notes

General

Hytbold Armour can now be placed in shared storage and be accessed by any character on your account.
Players will no longer be able to equip Mounted Combat bridles until they have completed the quest "Devastation in the North"
Picking up items in the world while mounted will now auto-dismount you.
Fixed a bug that caused Sticky Gourd, Sticky Tar, Warding Lore, and Press Onward skills to be interrupted when setback. These skills will now suffer setback penalties, but the induction will not break.
A number of NPCs and Monsters have had a good talking to and will now show up where they were intended to show up and not wherever the heck they darn well pleased.


Classes

Burglar

The Gambler 5 Set Trick Resist Rating trait bonus now properly reduces the target's Trick Removal resist chances


Champion

Rune of the Second Age - Incoming Healing Rating now increase properly when going up to Rank 5.


Guardian

Several skills in Overpower were not properly incrementing deeds. They should work correctly now.
Salt the Wound skill description now properly reflects that it interacts with the bleeds from both Thrust and Sweeping Cut


Hunter

The hunter legacies “Induction Bow Threat Down” and “Focus Bow Induction Down” should now have a Rating 19, as well as a reasonably priced rank up cost for Rating 20.
Books and Tomes of the Wind-rider now reduce the Power Cost of Split Shot and Improved Split Shot.
Mounted Combat: Seeking Arrow, Noble Arrow, and Spread of Arrows now maintain the appropriate stance bonuses when using oils.
The “Intent Concentration recovers all Archer's Art skills” set bonus will properly reset Archer's Art skills again.


Minstrel

Fixed a bug that was preventing 'Anthem of the Third Age' from changing to the 'Anthem of the Third Age (Warspeech)' when traited 4 into Protector of Song.


Rune-keeper

Mounted Combat: Fixation of Flame now properly displays the Damage Over Time information on skill examination


Warden

The 5-piece bonus from the Warden's Lady's Favour armour set should now appropriately grant a 10% increase to Tactical Mitigation while using Shield Tactics
The Boot, Onslaught, and Wall of Steel share a single interrupt effect which can only be triggered once every 12 seconds.
“Muster in...” skills will no longer be usable in combat.


Mounted Combat

The 3 discipline skills (Red Dawn, Riddermark, and Rohirrim) are now usable outside of Rohan and areas not supporting mounted combat.
Burglars can no longer stealth and ride a war-steed.
Slightly changed the wording of the War-steed level increase string.
Revised the wording of the warning seen when changing character traits at a bard to reduce confusion around legendary traits
The 20% steed speed buff sold in the LOTRO Store will no longer work on war-steeds. The speed increase is only to affect standard horses & goats.
The buff provided from the mounted relic “Insignia of Ending” should now accurately provide the next Resolution cast with an additional 25% crit chance.
The “Break Free” Mounted Combat skill should now work on all movement impairing effects.
The “Knocked Down” and “Stunned” Mounted Combat debuffs should now accurately describe their effects.
Warsteed jumping should be smoother.

The Ettenmoors

Removed the 80 meters distance check on PvMP kill credit. Now grouped players anywhere in the Ettenmoors will receive credit for PvMP kills, in the form of Commendations and/or Infamy/Glory.
The Weaver's Scytode Brood Hatchling will now properly respect the 1s cooldown on its default attack. No, really.
Potions and Consumables no longer drop from bosses and other mobs in the Ettenmoors.
Set Trap for Black Arrow's will now give information on what the trap does instead of nothing...
Improved Punctured Target for Black Arrows should properly keep the armour debuff from Punctured Target.
Eye Gash should now properly gain the additional 20% chance to apply its Brute Bonus from the skill Brute.
Penetrating Arrows Trait for Black Arrows should no longer reference the hunter skill Penetrating Shot.
Continuous Blood Rage's Morale cost should now scale appropriately.

Several skill adjustments have been made to Player and Monster Player interrupt skills:

Burglar Addled cooldown has been increased from 15s to 20s.
Champion Clobber cooldown has been increased from 5s to 10s
Hunter Blindside cooldown has been reduced from 20s to 12s.
Reaver Gut Punch cooldown reduced from 15s to 10s.
Warleader Fracture cooldown increased from 10s to 15s. Brawler Stance now reduces Fractore cooldown by 5s.
Stalker Pounce and Sudden Pounce cooldowns increased from 10s to 15s. Raking Claw Brute bonus has been replaced with a 50% Induction Duration debuff.


Freep Off-hands, Shields, and Class Items

Level 85 versions of the PvMP Off-hands, Shields, and Class Items have been added to the class vendors. The new items cost 4000 Comendations each, but players can turn in the level 75 versions for a 10% discount.


Troll & Ranger Sessions

Removed the Min Range requirements from the Troll's ranged attacks and the Ranger's ranged auto-attack.

Stalker

Eye Gash brute bonus BPE debuff now scales with level.


Defiler

Fixed a bug that was granting the Reaver's Relentless buff to existing Defilers.

Raids, Instances, Skirmishes

You are now able to start the Helegrod Dragon Raid with more than 12 players in the raid.
Players can no longer join instances that have been scaled to more than 10 levels above their current level.
The original Barad Guldur sets are now available from the Classic skirmish vendors. New level 85 versions, with updated stats and different appearances are also available.


Legendary items

Players will be unable to use Experience Runes on IA weapons until they have completed all quests in Volume II Book 1.
Crafted class insignias for IA Bridles will now denote that they can be equipped to any relic slot.
The “Spears Will be Shaken Slow Duration” legacy replace scroll should now work with heavy bridles, not medium ones.
The names of various class legacies have been updated. The legacy, legacy replacement scrolls, and store offers should all reflect the same name now.
The Heavy Hytbold armoursmiths have decided to stop making the sets they were awarding out of paper. They are now more durable.

Crafting

Clicking the “Make” or “Make All” crafting buttons when mounted will now dismount you automatically
Players can expect to receive xp while gathering from Farmer, Forester, Prospecter, and Scholar nodes and will also receive varying amounts of xp through the completion of all crafting recipes.
Bulk crafting recipes should now be on the Crafting skirmish vendor and on the Eastemnet Miscellany Quartermaster.
Added a heavy shield option to the auto-granted and vendored metalsmith recipes in tiers 3-5. These recipes have been converted to multi-output.
The medium armor outputs on the Wayfarer's Recipes (Tier 7 Raid) have had their name changed from "Wayfarer's" to "Ranger's" to distinguish them from the light armor outputs.


Items

The stats on Leofmar's Broad Axe have been adjusted to make it fall in-line with other weapons of the same level and quality.
Some Store-purchased perks have had their durations increased to 90 minutes.
A small number of heavy shoulders had far too much armour. Those have had their armour values reduced to a more expected amount. Also adjusted the armour values of rare and uncommon heavy shoulders slightly.
The Silver Box of Sutcrofts Spoils will now call the correct relics.
The Entwash Iron Necklace will no longer have the same stats as the Entwash Brass Necklace. It will now give Incoming Healing in place of Physical Mastery.

Quests

New auto-bestow quests are now available as you level up through the game (pre-moria).
Some of the quest rewards in the Redhorn lodes have been updated/changed.
Patching Friendships now has “Brunstan's Copper Ring” as a potential quest reward, in place of the “Failed Assassin's Ring.”
'The Corrupted Matrons' will reward players with the Light Halter of the Norcrofts. Those who have already completed the quest will be given the appearance as well.
The quest rewards from “The Tourney Field: Mounted Combat Tutorial” can now be used at Level 71
Langhold - quest flow fix: “An Unnerving Display of Confidence,” crucial to the quest chain of Langhold, is no longer a remote-bestowed quest. It has switched places with “Brigands of the Wold”. Unnerving Display is now offered by Dala, and Brigands is remote-bestowed.


Three changes have been made to quest items for better use with the war-steed in Rohan:

Quest items can now be used while mounted.
Quest items no longer require that you face them in order to use them.
Quest items now have a broader usage range.



The following quests have been removed as part of the second half of Moria's revamp, replaced as new quests.

The Carver's Stash
Gredbyg in the Camp
Thoughts Left Behind
Piercing the Walls
Expulsion


Balin's Camp in Nud-melek is ready to reward those brave enough to explore!
For the later zones that previously had little organized content, much of the content will be exploration-based. Quest chains won't vector there, but quests can be discovered using the new Remote Bestowal tech by finding interesting locations in the second half of Moria.
In case you want to visit Balin's camp in Moria, it will be a bit easier to get to now. The monsters have been thinned out along that path.
The quest “Back and Forth” from the 21st Hall has been removed. This quest was a prerequisite for part of the Moria instance cluster, and this content will now be open without the trip from the 21st Hall to the middle of the Redhorn Lodes. No rewards were associated with this quest.
Some quests in Zelem-melek are being deleted and replaced with similar versions of themselves so that new quest arcs are not confusing to players who have already completed the quests. Affected quests took place in the monster camp Gazatu-ru in Zelem-melek. Quests that have been replaced are as follows: “Giving the Durub a good Drubbing,” “A Multitude of Durub,” “The Killing Blow,” and “Death to the Puny Mine Dwellers.” Some titles have been retained in the replacement quests, but others have been changed.
Limlight Gorge rep will now have deeds and titles associated with it.

Tasks

Great River tasks can now be turned in through level 80, and can be started at level 68.


User Interface

The objective information for the second stage of the quest 'The Cat's Meow' will no longer disappear automatically unless the player moves out of range.
The experience bar on the main toolbar has been updated to show experience gained and required relative to the player's current level, rather than the overall total.
The XP bar tooltip was showing information that overlaps with what was already displayed by the bar itself. This duplicate information has been removed from the tooltip.
Attempting to use an item or NPC which is outside usage distance will now trigger autonomous movement into range This will work for mounted or dismounted players.There is a new game option which can be used to toggle this functionality called Move To Use, which you will find on the Misc section of the UI Settings Option page.
When a skill is re-learned it will attempt to go back to it's last known quickslot bar location.
Encounters within Instance Finder are now sorted alphabetically.
If you are in an Instance Finder queue and attempt to join a session play you will now be warned that doing this will kick you from the queue.
The escape key now functions properly when a browser window is open
Fixed a problem that would sometimes cause Quest Guide colors on the map to all become red.
“Next/Previous Item” keyboard shortcuts will now start over with the nearest item when you have a non-item selected.
You can now see up to four escort vital UIs in instances
Fixed an issue with the keyboard shortcuts like “select next item” where there was potential for them to not cycle through all the available choices
“Track Nearby Quests” no longer adds trivial quests to the quest tracker if the option “Show Trivial Quest Icons in Radar” is turned off.
When you first open up the Mounted Combat panel, the player should have the correct weapon displaying,
Players can now map a new action key to Follow Selection. This works exactly the same as /follow. The new mapping is present on the Key Mapping portion of the Options Panel, under the Miscellaneous header.
Clicking on the New Title alert should properly open and scroll to the new title in the Titles panel
Milestone skill names will now include the region name of the destination, e.g. “Return to The Prancing Pony (Bree-Land)”
We now have a track mounted XP button on the mounted combat stats page which will give you an floating XP bar.

A new radar mapnote which tracks nearby enemies, the Enemy mapnote, is now available.

Any nearby character (player or non-player) which is a valid combat target will be tracked in this way. Stealthed enemies are handled correctly - the mapnote will disappear as the enemy enters stealth, re-appear when the enemy is detected, and disappear again when the enemy re-enters stealth.
This new mapnote has ONLY an on-screen indicator. When the tracked character moves off the radar screen, thee is no arrow pointing to it.
Note: The track enemy mapnote is not shown in the instance clusters and any other private encounters without instance quests. Public instances and private enounters with instance quests (such as skirmishes) retain the track enemy mapnote.
Note: The track enemy mapnote is not shown for enemies that will not aggro on you (trivial or neutral mobs).


Town Services

The Bartenders in Ered Luin, The Shire, Breeland, Evendim, The Trollshaws, and Rohan should now all offer draughts and salves for all levels.
The Eastemnet Shields, Weapons, Jewellery Quartermaster will now offer Silver Necklaces and Baubles for each of the 4 major areas.
A Relic-master, Forge-master, and Healer can now be found in Feldburg.
A cooking fire has been added in Harwick, located between the crafting hall and mead hall.


Maps, Travel, and Travel Steeds

Festival mounts no longer require Documents of Mount Ownership or Race Tokens for purchase. The current festival mounts will, however, require a new currency - the Golden Festival Token which can be achieved through completing new festival related deeds. Our mount vendors, Will Peartree in Hengstacer Farm and his new associates Dawson Berwick and Amanda Browning in Frostbluff, have updated their inventory to reflect the new pricing. The festival horse races will still be present, but now will only award normal festival tokens.
The Steed of the Captain's coat has been changed to match the color shown in promotional material. It is no longer a blonde-sorrel, and has been changed to a rich brown color.
You can now ask the stable-masters to take you somewhere while you are mounted. This will dismount you and mount you on the stable horse.
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Re: News Prochaine Mise à Jour

Message  Khiris le Mar 27 Nov - 22:14

Si le scaling de Dol comprend également le raid et pas seulement les instances (Sammath et les 3 instances à 3) ça peut être effectivement sympa...quelques semaines.
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Re: News Prochaine Mise à Jour

Message  Cyann le Mar 27 Nov - 22:23

La tortue pendant un moment était le seul moyen d'avoir une arme 1er age. En aléatoire et sans avoir la certitude que l'arme ne finirait pas cassée car la classe représentante était pas présente.
Mais il n'a jamais été interressant d'aller sur la tortue.

Oui pour Dol on l'a deja fini. Autant aller à la faille ^^'

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Re: News Prochaine Mise à Jour

Message  Guthrid le Mar 27 Nov - 22:35

Mais comme j'adorerai refaire du raid Faille au 85! Very Happy

Mais même si les instances de Dol Guldur comprennent le raid de Barad Guldur, je suis content aussi. En attendant, on pourra toujours se faire la main sur le lieutenant hard mode 85 pour se préparer pour les prochains raids (même s'ils sont mono-boss, tant pis, on s'en contentera...).

Mais sinon, franchement la Faille, je kiffe. What a Face
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Re: News Prochaine Mise à Jour

Message  Edel le Mar 27 Nov - 23:02

je n'ai jamais compris pourquoi toutes les instances ne peuvent pas être passé au lvl85 comme les escarmouches avec le même système de loot par campagne.
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Re: News Prochaine Mise à Jour

Message  Khiris le Mar 27 Nov - 23:25

Je pense que les escarmouches à la base ont été conçues pour être scalables et que les dev. se sont mis en place un outil simple pour les régler en fonction des différents niveaux. A contrario dans les vieilles instances classiques ils avaient pas du tout prévu de faire ça, du coup maintenant quand ils doivent y revenir ils doivent bosser presque qu'autant que s'ils repartaient à zéro avec le script des combats écrit sur une feuille de papier.
En tous cas ça expliquerait pourquoi ils l'ont pas fait plus vite pour toutes les instances. Sans compter le beau bordel que ça doit être dans le code au niveau des premières isntances simplement parce que les gars ont pas prévu de les rebosser au moment où ils les ont créées.
Ce ne sont que des hypothèses bien sûr^^
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Re: News Prochaine Mise à Jour

Message  Cyann le Mer 28 Nov - 8:20

La Faille avait été uppé quand on est passé level 50-60. Avec de beaux bugs (Thrang - les manges ombre et terre).
Je crois que depuis ils l'ont pas osé la retoucher.

Va falloir qu'ils fassent de belles carottes pour que les gens retournent dans le Raid Dol.

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Re: News Prochaine Mise à Jour

Message  Edel le Mer 28 Nov - 9:40

Il me semble qu'à un moment, ils avaient annoncé un revamp de la faille, quelque temps après celui de fornost. Cela devait se faire pour cette fin d'année

La carotte, je crois que ce sera le nouveau set d'armure de Dol, et peut-être des symboles plus accessible
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Re: News Prochaine Mise à Jour

Message  Khiris le Mer 28 Nov - 10:04

Logiquement devrait y avoir du 1er âge, enfin si le raid est réellement up, parce qu'ils parlent des instances et je ne sais as si dans leur esprit ça inclue aussi le raid.
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Re: News Prochaine Mise à Jour

Message  Edel le Mer 28 Nov - 10:21

d'après les retours sur Bullroarer, on dirait bien que le raid est inclus http://forums.lotro.com/showthread.php?490251-The-Barad-Gulder-Raid

edit : un autre retour http://forums.lotro.com/showthread.php?490328-Sammath-Gul-Review Les loots ne sont pas complétement implémenté, ça doit être pour ça qu'ils ont eu des loots lvl65. On dirait qu'il y a pas mal de marque et de sceau à se faire
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Re: News Prochaine Mise à Jour

Message  Khiris le Mer 28 Nov - 11:26

Good, BG 85 , ça peut représenter un vrai défi contrairement à Helegrod 85.
Ce raid nécessitait une très bonne coordination et une bonne maîtrise de sa classe au lvl 65.
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